یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۲۵:۴۱

زنگنه در نشست مشترک با اعضای کمیسیون انرژی:
وعده افزایش ١٠٠ میلیون مترمکعبی گاز تا پایان سال محقق می‌شود
باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت با اشاره به تحقق افزایش ١٠٠ میلیون مترمکعبی گاز تا پایان امسال گفتت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در صورت تامین منابع مالی‏‏‏، ظرفیت تولید گاز تا پایان سال ٩٤ به بیش از ٢٣٠ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، بیژن زنگنه وزیر نفت‏ شامگاه چهارشنبه ( ١٧ دیماه) در حاشیه نشستی با اعضای کمیسیون انرژی مجلس در منطقه ویژه انرژی پارس با اشاره به تحقق وعده افزایش ١٠٠ میلیون مترمکعبی گاز در سال ٩٣ افزود: بخش قابل توجهی از رقم وعده داده شده تاکنون محقق شده است و باقیمانده نیز تا پایان امسال محقق می‌شود. وزیر نفت با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت تولید گاز در سال ٩٤ تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا اواسط سال آینده به ظرفیت ١٨٠-١٩٠ میلیون مترمکعبی تولید گاز برسیم البته در صورت تامین منابع ٥٠ میلیون مترمکعب گاز دیگر هم وارد مدار می‌شود.

زنگنه با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون انرژی و همچنین بازدید آنها از فازهای مختلف پارس جنوبی که با دعوت وی انجام شده بود، ادامه داد: با توجه به این که هم‌اکنون در اوج فعالیت‌های راه‌اندازی ٧ عرشه و ١٤ ردیف پالایشی گاز در خشکی در منطقه پارس جنوبی هستیم، از اعضای دو کمیسیون برنامه و بودجه و انرژی دعوت کردم تا ضمن بازدید از منطقه در جریان پیشرفت کارها قرار گیرند. وزیر نفت افزود: نمایندگان مجلس در این بازدیدها در جریان پیشرفت‌ها، چالش‌ها و مشکلاتی که میدان گازی پارس جنوبی برای توسعه با آن روبرو بود‏‌ قرار گرفتند. زنگنه با سازنده خواندن جلسه‌های هم‌اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که بوسیله همکاری دولت و مجلس، توسعه میدان گازی پارس جنوبی به دلیل برکاتی که برای کشور به همراه دارد، سرعت بیشتری یابد.


  کد خبر : 250
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :